تکنولوژی برتر

مجله ای برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات

تکنولوژی برتر

مجله ای برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات

تکنولوژی برتر
طبقه بندی موضوعی

استفاده از روش سئو کلاه سیاه ، همانند یک راه میانبر، نقش موثری در بهبود رتبه گوگل سایت و جذب بازدیدکنندگان بیشتر دارد. بهتر است که قبل از بکارگیری این روش‌ها، در مورد عواقب آن فکر کنید و تمام جوانب کار را بسنجید. تجربه نشان می‌دهد که ضرر استفاده از روش‌های کلاه سیاه بسیار بیشتر از منفعت‌شان می‌باشد و تاثیر منفی قابل ملاحظه‌ای در سئوی سایت شما خواهد داشت.

 

سئو کلاه سیاه چیست ؟

سئو کلاه سیاه به روش‌هایی اطلاق می‌شود که برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ، ارتقا رتبه سایت در نتایج جستجو در یک موتور جستجو مانند گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرند و به طور کلی، از دستورالعمل‌های تعریف شده در موتورهای جستجو پیروی نمی‌کنند. در استفاده از این روش‌ها، تلاش بر این است که موضوع جستجوی کاربر نادیده گرفته شود و با هر روش ممکن (از طریق گول زدن الگوریتم‌های جستجو گوگل و هر شیوه نامشخص ممکن) سایت مدنظر در لیست نتایج جستجو ظاهر شود.

مقایسه روش سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

  • سئو کلاه سیاه : به جای پیروی از دستوالعمل‌های تعریف شده و قوانین موتورهای جستجو برای ارتقا رتبه سایت، مبانی این دستورالعمل‌ها استخراج می‌گردد تا سیستم رتبه‌بندی فریب داده شود و رتبه سایت ارتقا یابد.
  • سئو کلاه سفید : تعهد کامل و بی‌نقصی در پیروی از دستورالعمل‌های تعریف شده، توسط موتورهای جستجو، وجود دارد تا بتوان رتبه سایت را به درستی ارتقا داد.

در مدیریت برخی از سایت‌ها ترجیح داده می‌شود که به جای استفاده از سئو کلاه سفید و رعایت تمام اصول، روش‌های سئو کلاه سیاه به کار گرفته شود. ارزان بودن روش‌های سئو کلاه سیاه و بازدهی سریع آن‌ها، از جمله دلایلی هستند که هر فردی را وسوسه می‌کنند تا دست به این قمار بزند و با فریب دادن الگوریتم‌های سئو ، میزان بازدید از سایت خود را افزایش دهد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بکارگیری روش‌های سئو کلاه سیاه، نتایج مطلوب را در کوتاه مدت به ارمغان می‌آورد ولی آثار مخرب آن، در رتبه‌بندی موتورهای جستجو، بسیار بیشتر است و در یک بازه بلند مدت نمایان می‌شود

ادامه مطلب را در سایت سئودو بخوانید:

منبع: https://seodo.agency/blog/black-hat-seo

  • IT blog

سئو کلاه سیاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی