تکنولوژی برتر

مجله ای برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات

تکنولوژی برتر

مجله ای برای علاقه مندان به دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات

تکنولوژی برتر
طبقه بندی موضوعی

  •  
  •  

بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئوی وب سایت (SEO) ستون اصلی اکثر استراتژی های بازاریابی دیجیتال است. رتبه بالای موتورهای جستجو به بیشتر دیده شدن شما کمک می کند و ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهد. این به نوبه خود آگاهی از نام تجاری را افزایش می دهد و به شما کمک می کند مشتریان بالقوه را جذب کنید. اما بسیاری از اوقات ، کسب و کارها آنقدر روی سئوی داخلی تمرکز می کنند که استراتژی های سئوی خارجی را کاملاً فراموش می کنند. باید بدانید هر دو در عملکرد سئو با هم کار می کنند.

 

نادیده گرفتن سئوی خارجی از دستیابی به پتانسیل بیشتر جلوگیری می کند، زیرا سئو خارجی نقش مهمی در رتبه بندی موتورهای جستجو دارد. عوامل رتبه بندی مختلفی وجود دارد که اطمینان می دهد وب سایت شما در بالای صفحه نتایج موتور جستجو قرار دارد. برای این کار، باید فراتر از بهینه سازی داخلی بروید و سئوی خارجی را نیز اولویت بندی کنید.

برای توسعه یک استراتژی موثر سئوی خارجی، باید بدانید که معنی آن چیست و چرا اینقدر مهم است.

آشنایی با سئوی خارجی

گوگل روزانه بیش از 3.5 میلیارد درخواست جستجو دریافت می کند. بنابراین ، گرفتن رتبه ای در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بسیار مهم است تا به مخاطبان مورد نظر خود برسید. سئو داخلی و سئوی تکنیکال تضمین می کند که وب سایت شما در نتایج جستجوی مربوطه نشان داده می شود. با این حال ، این استراتژی های سئو خارجی است که وب سایت شما را به بالای نتایج جستجوی گوگل می رساند.

 

به عبارت ساده ، سئوی خارجی به تکنیک هایی گفته می شود که در خارج از وب سایت خود برای بهبود رتبه موتورهای جستجو استفاده می کنید. یک استراتژی جامع سئو خارجی بر ایجاد یک پروفایل لینک ورودی قدرتمند برای وب سایت شما متمرکز است. شما می توانید با جذب بک لینک معتبر و با کیفیت بالا به این مهم برسید.

بسیار مهم است که پیوندهایی را از وب سایت های معتبر و مرتبط با حوزه خود جذب کنید. اطمینان حاصل کنید که تعداد زیادی بک لینک از یک دامنه دریافت نمی کنید. ممکن است دستکاری شده به نظر برسد و مجازات دستی ایجاد کند. در نهایت ، شما همچنین باید متن انکرتکست پیوندهای ورودی خود را بهینه کنید.

اکنون زمان آن رسیده است که یک استراتژی سئوی قوی خارجی را ترسیم کنید که به شما کمک می کند به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برسید.

گوگل می خواهد بهترین تجربه جستجو را به کاربران خود ارائه دهد. بنابراین ، آنها تمایل دارند وب سایت های مرتبط و قابل اعتماد را ترجیح دهند. یک راه موثر برای نشان دادن قابلیت اطمینان وب سایت شما از طریق نمایه پیوند ورودی شما است. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند دیگران در مورد وب سایت شما چه نظری دارند و آیا واقعاً شایسته رتبه بالایی در نتایج جستجو است.

توجه به این نکته ضروری است که تعداد زیادی بک لینک لزوماً رتبه بالای موتورهای جستجو را تضمین نمی کند. گوگل عوامل مختلف دیگری را برای ارزیابی کیفیت پیوندهای شما در نظر می گیرد.

بیشتر بخوانید : ۸ روش عالی برای به دست آوردن مشتریان بیشتر

برخی از این عوامل عبارتند از:

• قدرت دامنه وب سایت پیوند دهنده

• مشخصات لینک ورودی وب سایت لینک دهنده

• ارتباط موضوعی پیوند دادن صفحه وب به وب سایت پیوند شده

• انکرتکست لینک

استراتژی های سئوی خارجی

همانطور که قبلاً مورد بحث قرار گرفت ، استراتژی های سئوی خارجی باید بر تقویت مشخصات و شهرت لینک شما متمرکز باشد. برای این کار ، باید فرصت های ایجاد لینک را شناسایی کنید. همچنین ، شما باید از تاکتیک هایی مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار برای تقویت اعتبار برند استفاده کنید.

 

در اینجا برخی از استراتژی های SEO خارجی است که باید برای رتبه بندی بالاتر موتورهای جستجو پیاده سازی کنید:

1. محتوای با کیفیت بالا و دارای ارزش لینک ایجاد کنید

2. یک حسابرسی برای بک لینک ها انجام دهید

3. متون انکرتکست بک لینک خود را بررسی کنید

4. اهرم بازاریابی تأثیرگذار

نتیجه

یک استراتژی SEO خارجی تنها زمانی نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت که به طور یکپارچه با تلاش های SEO و فنی شما در صفحه یکپارچه شود. با تحقیق در بک لینک های رقبای خود ، می توانید فرصت های ایجاد پیوند را کشف کرده و حتی ایده های محتوای بهتری ارائه دهید. این می تواند به شما کمک کند تا در بین رقبای خود جذابیت بیشتری کسب کرده و برجسته شوید.

منبع » https://www.spyfu.com/blog/off-page-seo-strategies/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی